Sparar för ett boende utomlands

lördag 22 april 2017

Nu helg igen och gick fort med kortvecka :)
Var ute på lokal med kollegor igår, kul och trevlig start på helgen!

Fick byta router och naturligtvis krånglade det med skrivaren som inte
hittade kontakt med datorn. Men med mkt tålamod och ca 20 min i telefon, så
hjälpte ComHem mig, mycket bra skött av deras helpdesk!

Pengamaskinen gick upp några tusenlappar, efter att kvartalskostnaden för
KF dragits. Alltså ATH även om marginellt.
Nästa vecka blir spännande när de flesta av bolagen lämnar rapport!
Axfood kom med ok rapport, så ingen ändring på siktet att köpa mer framöver!

Lilla Nya boende portföljen gick upp drygt 2%, och jag sålde mina NetEnt
innan rapporten, vilket var bra, med exakt på kronan +/ noll
Får se vad jag köper för dessa pengar, väntar nog till efter rapportperioden, inte
omöjligt det kommer sättningar snart med rapporter, val i Frankrike, Nordkorea mm

Trevlig helg !

2 kommentarer:

  1. hur kommer det sig att du sålde NetEnt, är själv sugen på att kliva in, ser ju ljust ut? ( i mina ögon alla fall)
    och delar ju ut bra med:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anonym! Jag vill bara ha aktier som jag förstår vad de levererar. Och finns många andra aktier, som jag förstår, och som delar ut lika eller mer :)

      Radera