Sparar för ett boende utomlands

måndag 6 februari 2017

Premiär med blogg för mig, hoppas det funkar!

Har nyligen separerat och i princip vuxna barn, så bor nu själv och får tid till lite av varje!
Även om mesta tiden nu går till börsen via att läsa bloggar och lyssna på poddar mm

Efter över 20 år av både rejäla upp och nedgångar till noll och ännu lägre faktiskt, så kommer jag framöver berätta om mina erfarenheter, ifall någon vill läsa förstås...

Gillar även sport, så blir nog en del om mina favoritlag skulle lyckas!
Har även på "gamla" dagar börjat med golf efter långt uppehåll, och det märks det var länge sedan...
Hoppas börsen går bra för går åt en del bollar mm

Jag har dessutom ett kul jobb, som tar stora delar av dagarna förstås.

Återkommer med mera, måste försöka förstå hur bloggen funkar...

7 kommentarer:

  1. Kul! Ska bli spännande att se hur bloggen utvecklar sig!

    Mvh / Frihetsmaskinen

    SvaraRadera
  2. Spännande med en ny blogg att följa!

    Jag önskar dig stort lycka till på din resa :-)

    Mvh
    Framtida Frihet

    SvaraRadera
  3. Välkommen till bloggosfären :) Stort lycka till framöver med ditt sparande. Mvh Slimis

    SvaraRadera
  4. Kul med ny blogg! Lycka till i framtiden!
    Mvh
    Bearfighter Investment

    SvaraRadera