Sparar för ett boende utomlands

söndag 1 oktober 2017

Väldigt förvånad när jag följde upp veckan och September :)

Jaha, då har även september sprungit förbi oss, inte klokt vad snabbt det gått...
Men beror säkert även på att jag har fullt upp och trivs på jobbet, som ju tar
stor del av veckan.

Pga fullt upp på jobbet, så har jag haft dålig koll på hur aktierna rört sig och det
blev en glad överraskning när jag följde upp mina portföljer, ATH är alltid kul !!

Jag gjorde även bokslut på hela min ekonomi, förutom pensionsfonderna.
Kul se utvecklingen!

Q1                +7,2%
Q2                +6,4%
Q3                +5,1%
September    +8,0%

I nya boende portföljen så blev utvecklingen +3,8% vilket ju är kul och ATH,
 ett steg närmare möjligheten ett köp utomlands :)

I pengamaskinen blev det också ATH med en uppgång på 3%, trots HM nedgång!
Minskade med 7% av mitt innehav i HM, nöjd med den nivån jag har nu.
Kommer ge HM ett tag till att visa hur de kommer se till öka marginalen.

Ha en fortsatt bra helg !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar