Sparar för ett boende utomlands

tisdag 31 oktober 2017

Oktober nu slut och den mörka tiden är här...

Frågan är om börsen kommer tycka det är tråkigt och då backa eller om
det kommer bli en hygglig utveckling resten av året.
Jag tror det kommer bli avvaktande i november, men lite upp i slutet av 2017.

Mina portföljer gick upp 0,9% i Oktober, totalt för alla aktier.
Om det skulle vara så varje månad så skulle jag vara nöjd, är ju då ca 10% per år

Vad gäller mina portföljer funderar jag på mitt innehav i HM
Jag har haft den väldigt länge, kanske har lite känslor eller separationsproblem
med HM aktien, eller också är det rätt att behålla...
Kanske blir minska lite, men vet de anställt folk som ska leta efter butiker som
inte tjänar pengar, och då stänga butiken. Något de inte verkat jobbat med tidigare.

Inga ändringar i någon av portföljerna alltså, ännu...


Ha en fortsatt trevlig vecka och en bra start på November

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar