Sparar för ett boende utomlands

söndag 31 maj 2020

                                                Uppdatering

Ja tiden rusar fram, som den oftast gör på våren, även om det inte varit så varmt.
Vi har haft fullt upp med att få ordning i huset, så nu när man börjar titta på 
trädgården, så inser man att det finns en massa att göra där också :)

Och vad ska man säga om börsen, dök hur snabbt som helst och nu hämtat upp en del.
Jag köpte mer Intrum i Pengamaskinen, fortfarande ner 45% även om den gick upp
20% förra veckan.

Nya boende portföljen sparar jag bara i fonder numera, och köper fonder som gått bra
historiskt men även i år. Se nedan och tyck gärna till!
Vi får se om jag kan fortsätta spara, eftersom vi har fått ett varsel som troligen påverkar mig.
Vore ju en katastrof om jag blir av med jobbet, och drömmen om Nytt boende slocknar då!

Avanza Global
Enter Småbolag
Handelsbanken A1
Lannebo Teknik
Länsförsäkringar småbolag
Swedbank Ny Teknik
Tin Ny Teknik 
Öhman Global Growth

Passa på njut av värmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar