Sparar för ett boende utomlands

söndag 19 augusti 2018

Kinnevik utdelning såld vilket blev kanonbra!


Nu är sista hela semesterveckan slut, med ett väldigt kul och trevligt slut!
I fredags åkte vi till Nora och checkade in på Lilla Hotellet, vilket rekommenderas!
Trevlig stad med en butiksgata med gamla trähus!
På lördagen åkte vi till Nyköping, och den staden överraskade med mkt trevligt
centrum, och fint nere vid vattnet med caféer och restauranger. Klart positiv!

Nästa helg blir ny resa, sedan operation så då blir det stillasittande i någon månad.

Jag fick mina MTG aktier, sålde dom direkt, och köpte några Holmen dagen innan
rapport, för 193 kr. Blev ju en rejäl positiv reaktion på rapporten, upp 19% sedan köp.

Jag sålde även mina Telia, efter kikat på Inwido, som jag skrev om på bloggen.
Inwido tycker jag ser ut att vara en möjlig vändning, får se om jag får rätt :)
Jag köpte även några ABB, så en start på ett byggande av portföljen för
ABB, Holmen och Inwido.

Pengamaskinen ökade med 1,5% till ATH, så riktigt kul !
Nya boende rörde sig knappt, bara +0,1%

Ha en fortsatt trevlig helg !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar